هایپر مارکت قطعات خودرو

معرفی کامل سیبک بغل شاسی نیسان سایپا F.R.A

طراحی این قطعه به شکل کاملا جدید و منحصر به فرد بوده به گونه ای که بهترین عملکرد را در هنگام وارد شدن ضربه داشته و باعث نرم شدن فرمان و کنترل بهتر خودرو میشود.

سیبک بغل شاسی نیسان سایپا F.R.A

سیبک بغل شاسی نیسان سایپا F.R.A محصولی جدید با طراحی منحصر به فرد بوده و در تولید آن تمامی باگ ها و نواقص مربوط به دیگر سیبک های بغل شاسی نیسان سایپا رفع شده است. طراحی این قطعه به شکل کاملا جدید و انحصاری میباشد به گونه ای که بهترین عملکرد را در هنگام وارد شدن ضربه داشته و باعث نرم شدن فرمان و کنترل بهتر خودرو میشود.

این قطعه دارای 3 برابر عمر بیشتر نسبت به نمونه های موجود در بازار دارد


سیبک بغل شاسی نیسان سایپا اف آر ای


لازم به ذکر است هیچ یک از قطعات دیگر موجود در بازار ( که به یک شکل و گرد میباشند ) دارای چنین طراحی نمیباشند. در این طرح شیارهایی بر روی قطعه تعبیه شده تا تنش ناشی از ضربان شدید را در خود جذب کرده و نشکند.

طراحی سیبک بغل شاسی نیسان سایپا F.R.A چگونه است؟

دلیل این طراحی نیز جهت برطرف کردن مشکلات سیبک بغل شاسی هایی بوده که قبلا وجود داشته که با مشاوره و کمک از اساتید و کارشناسان حرفه ای جلوبندی ساز و تحقیقات انجام شده ، قطعه ای طراحی و تولید شده تا بهترین عملکرد در کار را داشته باشد و مشکلاتی که باعث خرابی این قطعه در مدل های قبلی شده کاملا برطرف گردد.

در این محصول تولید کننده برای بالاتر بردن کیفیت قطعه از چدن نشکن با آلیاژ ویژه استفاده کرده ، این در حالی است که بسیاری از تولید کنندگان از چدن معمولی به دلیل ارزان تر بودن استفاده میکنند.

سیبک بغل شاسی نیسان سایپا اف آر ای

علاوه بر آن از شفت های فولادی آلیاژی استفاده شده است تا استحکام بالایی داشته باشد در حالیکه اکثر قطعات از آهن معمولی به دلیل ارزان تر بودن برای شفت استفاده میکنند و فاصله 2 رولبرینگ مخروطی را نیز جهت عملکرد بهتر و جلوگیری از لقی و لرزش گرفت شفت افزایش داده اند.

در این مدل سیبک بغل شاسی؛ تولید کننده طراحی شفت را تغییر داده و برای ریگلاژ ( میزان سفت شدن گردش شفت و در نهایت نرم تر شدن فرمان خودرو ) از مهره های چاکدار و سوراخ کردن ته شفت و عبور اشپیل بعد از ریگلاژ استفاده کرده تا تنها قطعه ای باشد که دارای قابلیت ریگلاژ واقعی باشد و با درآوردن اشپیل و شل و سفت کردن مهره و قرار دادن مجدد اشپیل ، نرم شدن دلخواه حاصل شود.

همچنین از رول برینگ های مخروطی مرغوب استفاده شده تا هم تحمل فشار گردش محوری و هم طولی داشته باشد در حالی که بلبرینگ ها تنها قابلیت تحمل فشار محوری را دارند

رول برینگ مخروطی

لازم به ذکر است تمامی قطعات بلبرینگی سیبک بغل شاسی تنها یکبار گریس خورده و معمولا افراد از گریس معمولی استفاده میکنند که پس از چند ماه سیاه شده و چربی لازم برای عملکرد مناسب بلبرینگ را ندارد و چون هیچکدام از این قطعات به علت داشتن درپوش و کاسه نمد راه خروج گریس کثیف قبلی را ندارد پس در قطعات مشابه امکان گریس کاری مجدد وجود نداشته و همین موضوع باعث خراب شدن بلبرینگ ها میشود.

سیبک بغل شاسی نیسان سایپا اف آر ای

برای رفع این مشکل ، تولید کننده هنگام مونتاژ کاری درون قطعات را با گریس نسوز LGMT3 SKF اصل بلژیکی ( گریس های اصلی SKF ساخت بلژیک میباشد و میتوان گفت این گریس، از بهترین گریس های دنیاست) استفاده شده است. این گریس ها بین 8 الی 10 سال عمر مفید دارند.

در پایان میگفت همه عواملی که باعث خرابشدن این قطعه در مدل های قبلی وجود داشته در این مدل برطرف شده و عمر مفید این قطعه را تا سه برابر بیشتر از قطعات مشابه کرده.

این قطعه تحت هر شرایطی شامل 3 سال ضمانت بی قید و شرط میباشند.

طراحی این قطعه در تمامی جوانب دارای نوآوری بوده ، حتی زیبایی و چشمگیر تر بودن قطعه به نسبت نمونه های ئیگر در بازار کاملا محسوس است.


منبع : گروه سئو بازرگانی راد 

بهترین گیربکس خودرو در بازار قطعات کدام است؟
گیربکس ها نیرو را از موتور خودرو می گیرند و به چرخ ها انتقال می دهند. بنابراین عدم وجود این قطعه در خودرو مانع از ایجاد حرکت آن خواهد شد