هایپر مارکت قطعات خودرو

ثبت نام و حساب کاربری   

چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت در منو، روی ورود به برنامه کلیک کرده و در صفحه باز شده، روی حساب کاربری ندارید؟ کلیک کنید و فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در حین پیشبرد مراحل خرید، می توانید ثبت نام خود را در سایت تکمیل کنید.

چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت در منو،روی دکمه ورود به برنامه کلیک کرده و در قسمت باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محلی مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

«حساب کاربری من» که در قسمت بالای سایت وجود دارد چیست؟

این بخش پس از ورود به حساب کاربری جایگزین دکمه های ورود و ثبت نام می شود و از طریق آن می توانید به اطلاعات اختصاصی خود در تعامل با سایت اعم از خریدهای انجام شده، پیش فاکتورهای دریافتی تان، وضعیت سفارش، اطلاعات تماس خود، لیست علاقه مندی ها و ... دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید، برای مشاهده امکانات این بخش بصورت رایگان  ثبت نام  کرده یا اگر ثبت نام کرده اید  وارد حساب کاربری خود شوید.

  آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟

بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید. با این وجود با ایجاد حساب کاربری می توانید؛

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.
  آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

بله، شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن ایمیل (نام کاربری) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» و سپس با کلیک بر روی "ویرایش" می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «فاکتورها» یا "پیش فاکتورها" یا "سفارش ها" از وضعیت آن مطلع شوید، شما امکان پرداخت آنلاین وجه پیش فاکتورها را هم خواهید داشت.

  آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

خرید و سفارش  

  چگونه می‌توانم از این سایت خرید کنم؟
خرید از این وب سایت بسیار آسان بوده و طبق منطق متعارف اغلب سایتهای استاندارد خرید اینترنتی است.
 
1- ابتدا کالا یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را به سبد خرید اضافه کنید.


2- در صفحه ی «سبد خرید» در صورتی که انتخاب محصول را به اتمام رسانده اید و قصد نهایی سازی مراحل خرید را دارید، با انتخاب کلید «پروسه پرداخت»، مستقیم وارد صفحه ی نهایی سازی خرید شده و مراحل خرید را تکمیل کنید، اگر قصد افزایش محصولات بیشتر به سبد خرید خود داشته باشید بر روی دکمه " ادامه خرید " کلیک کنید.
 

3- اکنون شما در صفحه ی نهایی سازی خرید هستید، اگر قبلا ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شده باشید اطلاعات تماس از قبل وارد شده شما به عنوان آدرس پیش فرض خریدار و دریافت کننده نمایش داده می شود، شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ویرایش در همان صفحه، اطلاعات تماس خریدار و دریافت کننده را تغییر داده یا اضافه کنید، امکان تعریف مجزای آدرس برای خریدار و دریافت کننده شما را قادر می کند خریدی را انجام دهید و درخواست دهید سفارش به آدرسی غیر از آدرس خودتان ارسال شود، اگر ثبت نام کرده اید و به حساب کاربری خود وارد نشده اید، دکمه ورود به شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن می توانید وارد حساب کاربری خود شوید، شما امکان خرید بدون ثبت نام را هم دارید، بعد از ثبت سفارش سیستم از شما درخواست می کند که با همین اطلاعات تماسی که وارد کرده اید ثبت نام خود را نهایی کنید، با ثبت نام شما قادر خواهید بود پیگیری راحت تری از وضعیت سفارش خود داشته باشید و ضمن دسترسی به اطلاعات مختص خود، در خریدهای بعدی هم سرعت عمل بیشتری داشته باشید.



4- بسته به روش پرداختی که در صفحه نهایی سازی خرید انتخاب کرده باشید فرآیند اختصاصی آن روش را برای پرداخت طی خواهید کرد، در واقع نوع درگاه پرداخت اینترنتی یا روشی که می خواهید مبلغ خرید را پرداخت کنید مشخص کرده و ثبت سفارش خود را نهایی کنید.




توجه! اگر پرداخت از طریق درگاه های الکترونیکی را انتخاب کرده باشید، به سایت بانک مورد نظر هدایت شده و بعد از انجام موفق عملیات پرداخت، تاییدیه پرداخت بطور اتوماتیک در فاکتور تنظیم شده برای شما اعمال خواهد شد.
اگر پرداخت به روش های دیگر را انتخاب کرده باشید، روند مربوط به همان روش پرداخت را در پیش رو خواهید داشت.


  مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

 خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، امکان مقایسه کالاهای مشابه ، امکان مقایسه برندها ، اطلاع از نظرات دیگر کاربران درباره محصول ، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده ، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت. 

  آیا خرید از این سایت امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

  آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی نهایی سازی خرید با افزودن یا انتخاب آدرس جدید، درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید متن دلخواه شما بر روی بسته بندی درج شده و ارسال شود.

  نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین آن سازمان دولتی، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک بر روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم. اما با توجه به شرایط اقتصادی ویژه کشور ایران و نوسانات سریع و بسیار زیاد در قیمتهای ارز و نوسانات در سیاست های گمرکی و تعرفه ای باعث میشود تا تمام قیمتهای محصولات در سایت سریع بروزرسانی نشوند . اما حتی در این مواقع نیز شما میتوانید با خیال راحت و اطمینان خرید خود را انجام دهید زیرا همکاران تیم پشتیبانی تمام فاکتور ها را قبل از ارسال کنترل کرده و هرگونه تغییر قیمت را به اطلاع مشتری می رسانند و حتی در صورت منصرف شدن مشتری امکان برگشت وجه فاکتور به حساب مشتری نیز بسیار سریع انجام میشود .

نحوه پرداخت  

از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟

در طی فرآیند خرید از سایت، متدهای مختلف پرداخت پیش روی شما باز خواهد شد، شما امکان پرداخت وجوه سفارشات خود را به یکی از روش های زیر خواهید داشت:

پرداخت نقدی :

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، این امکان را فراهم آورده ایم در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، شهر تبریز باشد، هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

با وجود این، توصیه می‌شود که کاربران محترم، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا پردازش سفارش آنها سریع تر انجام شود.
 
پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل :

در حال حاضر بدلیل حجم کاری بالا امکان خرید و پرداخت حضوری نداریم


پرداخت به صورت کارت به کارت :

افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway یا درگاه پرداخت اینترنتی و یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت های قید شده در ذیل کارت به کارت نمایند.
جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وب سایت به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان تر و سریع تر است و پیشنهاد می‌کنیم که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.



واریز به حساب :

مشتریان محترم در صورتی که به هیچ یک از روش های الکترونیکی امکان پرداخت وجه برایشان ممکن نشده باشد و یا تمایل به پرداخت حضوری در بانک دارند، می توانند مبلغ خرید را به یکی از حساب های ذیل پرداخت و فیش واریزی را به شماره ی 09146159350 
واتساپ یا تلگرام  نمایند.

پرداخت آنلاین :

همه مشتریان بازرگانی راد می‌توانند در هنگام ثبت سفارش ، از طریق درگاه های اینترنتی موجود در سایت www.radcm.ir و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

توجه داشته باشید که پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما بوده و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می شود. همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می شود.   

  آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد. برای اینکار میتوانید از طریق ارتباط با ما به بازرگانی راد درخواست تسویه چک ارسال کنید تا همکاران بررسی کرده و نتیجه را اعلام کنند .

  اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  آیا می‌توان از شیوه پرداخت هنگام تحویل برای ارسال محصولات به شهرستان استفاده کرد؟

نه ، این امکان فعلا فقط برای شهر تبریز امکان پذیر میباشد .

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

نه ، متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد

ارسال سفارش  

  سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

در حال حاضر پنج شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:

ارسال در شهر تهران :

سفارش هایی که در روزهای کاری تا ساعت 14 ثبت شوند در همان روز امکان تحویل دارند. همچنین، سفارش هایی که بعد از ساعت 14 ثبت می‌شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل می‌گردند.
هماهنگی های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، قبل از ارسال، از طرف پشتیبانی بازرگانی راد با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام می شود.


ارسال با باربری و شرکتهای حمل و نقل خرده بار :

سفارش های عمده عموما فقط از طریق باربری ارسال میشوند زیرا نسبت به بقیه روشها ارزانتر است . مشتریان میتوانند اگر باربری خاصی در نظر دارند اعلام کنند تا با همان باربری ارسال شود در غیر اینصورت بازرگانی راد با شرکتهای معتبر حمل و نقل که طرف قرارداد با بازرگانی راد هستند ارسال خواهد کرد .

 
ارسال با پیک موتوری:

ارسال با پیک موتوری فقط در شهر تهران صورت می گیرد.

ارسال توسط پست:

1.پست پیشتاز
زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست پیشتاز بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است. هزینه ارسال با  پست پیشتاز بر عهده خریدار است.

2.پست سفارشی
کلیه سفارش ها با استفاده از سرویس پست سفارشی نیز ارسال می شوند. زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست سفارشی 5 روز است. لازم به ذکر است در مناسبت های خاص و روزهای پایانی سال، سفارش های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس ‌‏های پستی با کمی تأخیر به دست مشتریان برسد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس www.newtracking.post.ir رهگیری کنید.
 

  معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در کمتر از 72 ساعت سفارش خود را دریافت خواهید کرد. 

  چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. اما طبق قوانین حمل محل تحویل درب انبار بازرگانی راد میباشد که مشتری مختار است خود شخصا و یا نماینده ایشان سفارش را دریافت کند اما با توجه به اینکه این کار عملا برای خیلی ها امکان پذیر نیست بازرگانی راد به نمایندگی از طرف مشتری به بهترین نحو ممکن این مسئولیت را به عهده میگیرد و بار و سفارش مشتری را به شرکت حمل کننده ( باربری ) تحویل میدهد و عملا دیگر هیچ گونه اختیاری در کنترل و نظارت بر کار و عملکرد باربری و شرکت حمل ندارد . اما همواره سعی در انتخاب بهترین باربری  و شرکت حمل را داریم .

  چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟

برای این کار ابتدا باید با وارد کردن ایمیل و رمز عبوری که هنگام خرید در سایت تعریف کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت «حساب کاربری من» لیست سفارش ها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.

در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و یا فرم تماس موجود در سایت، با واحد پشتیبانی اطلاع داده و پیگیری کنید.

فروش ویژه  

  چه زمانی محصولات در طرح فروش ویژه قرار می گیرند؟ چطور می توانم از این طرح آگاه شوم؟

امکان قرار گرفتن یک محصول در طرح فروش ویژه را کارشناسان بازرگانی راد با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه محصول به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. برای اطلاع از این برنامه ها می توانید در خبرنامه ما عضو شوید و در جریان اخبار و رویدادهای بازرگانی راد قرار بگیرید.

آیا می‌توانم محصولی را که قبلاً در طرح فروش ویژه عرضه شده و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

خیر. طرح فروش ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما زمان محدودی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت ها به حالت اول بر می گردند.