هایپر مارکت قطعات خودرو

  رویه های بازگرداندن کالا

هدف اصلی بازرگانی راد رضایت کامل مصرف کننده می باشد که بر همین اساس خریداران می توانند کالای خریداری شده را طبق شرایط زیر تا ۷ روز به بازرگانی راد ارسال نمایند.

  مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش بازرگانی راد اطلاع دهد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به بازرگانی راد ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان بازرگانی راد و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

تعریف مغایرت:

توجه داشته باشید که ممکن است محصول مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز کاربر می تواند از خدمات مشاوره تلفنی بارزگانی راد استفاده نماید.

مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.


 ایراد فنی

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی بازرگانی راد برساند. بدیهی است پس از گذشت ۲۴ ساعت از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی بازرگانی راد بر اساس نظر کارشناسان با خریدار انجام خواهد شد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید  بازرگانی راد نخواهد بود و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده خریدار می باشد.

توجه داشته باشید که مخدوش کردن، نوشتن بر روی جعبه و یا کالا شرایط مرجوع کردن را باطل می کند.


 ایراد ظاهری

بازرگانی راد به منظور حفظ سلامت قطعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ارسال کالا را توسط شرکت های معتبر حمل و نقل انجام می دهد. خریدار باید در هنگام دریافت سفارش خود از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل نماید. در صورتی که سفارش به هر دلیل هنگام حمل کالا آسیب دیده باشد، خریدار موظف است ضمن تحویل نگرفتن سفارش، مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی برساند .بروز هرگونه حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد و بازرگانی راد فقط برای تسهیل امور و احترام به حقوق مشتریان خود، خسارت را جبران می کند. در صورت نیاز به عودت کالا کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به بازرگانی ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان  و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.


 ثبت سفارش اشتباه

چنانچه کاربر محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده یا به قطعه دیگری نیاز داشته است، امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. و کاربران می تواند طبق شرایط مرجوعی کالا را عودت دهد و هزینه های عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط بازرگانی راد امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده بازرگانی راد نخواهد بود.

پرداخت هزینه برگشت کالا

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از سوی بازرگانی راد بوده است هزینه حمل کالای برگشتی به خریدار بازپرداخت خواهد شد. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه کالا را به بازرگانی راد برگشت دهید. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط واحد فنی ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، بر عهده خریدار می باشد.